Tilmelding til: Råstof Roskilde Årskontingent

Vi beder om dit fulde navn af hensyn til opkrævning af årskontingent. Vi er forpligtiget til at gemme dine oplysninger vedrørende opkrævning i 5 år efter udmelding af foreningen. Herefter slettes oplysningerne.

Vi beder om din fulde adresse af hensyn til opkrævning af årskontingent. Herudover bruges oplysningen til statistik på, hvor stor en del af foreningens medlemmer der er bosiddende i Roskilde Kommune, hvor foreningen er hjemmehørende. Det er ikke et krav, at man skal bo i Roskilde Kommune for at være medlem. Vi videregiver aldrig din adresse til andre. Vi er forpligtiget til at gemme dine oplysninger vedrørende opkrævning i 5 år efter udmelding af foreningen. Herefter slettes oplysningerne.

Vi beder om din fødselsdato, da vi i nogen tilfælde skal oplyse foreningens medlemstal fordelt på aldersgrupper, når vi søger tilskud i fonde og kommunale puljer. Vi videregiver aldrig oplysninger om alder på enkeltmedlemmer.

Vi beder om din mailadresse af hensyn til opkrævning af årskontingent og indkaldelse til generalforsamling. Herudover anvender vi oplysningen til udsendelse af nyhedsbreve med relevans for alle foreningens medlemmer. Vi sender normalt ikke mere end 2 nyhedsbreve om året. Vi videregiver aldrig din mailadresse til andre.

Vi beder om dit mobiltelefonnummer, sådan at vi kan kontakte dig, hvis vi oplever problemer med at sende opkrævninger eller indkaldelse til generalforsamling til din mailadresse, eller hvis der opstår et problem i det øvelokale, du benytter fast eller har booket. Vi videregiver aldrig dit mobiltelefonnummer til andre.

Oplysningen hjælper os med at holde styr på, hvordan medlemmer og bands hører sammen, når nye medlemmer og nye bands begynder at øve i et af foreningens lokaler. Vi opretter bandet som aktivitet og tilknytter medlemmerne til denne. Du kan altid få slettet tilhørsforholdet senere, hvis du træder ud af bandet. Skriv blot til info@raastofroskilde.dk

Tilmelding til Betalingsservice

Regnr. og kontonr. og CPR-nr. bruges kun til at oprette en betalingsservice-aftale, således at fremtidige betalinger kan trækkes automatisk.

Indtast venligst værdien fra boksen